nataliesdagar

Tiden går snabbt!!!

Publicerad 2009-08-22 11:56:14 i Allmänt,

Nu är det inte långt kvar innan semestern är slut. Börjar typ jobba på tisdag. Men jag känner att jag skullr kunna vara hemma ett par veckor till. Inte för att jag har ett tråkigt jobb,för det har jag verkligen inte. Men bara att få kunna vara hemma och njuta av att vara ledig. Ledighet är inget man är bortskämd med när man jobbar 100% i tre skift. Det är tufft!!
Samtidigt måste jag erkänna att jag har saknat rutinerna här hemma. Vi har ju inga rutiner när man har semester.
Nå ja... Det är bara att bita i det sura äpplet och acceptera att det är snart dax att börja jobba igen..

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela