nataliesdagar

Snö snö snö och åter snö!!!

Publicerad 2009-12-20 09:08:27 i Allmänt,

Efter en lång natt på jobb och mycket snöande så var det dax att köra hem. Kommer ut till bilen så ligger där ca 20 cm snö på den. Ja det var bara till att skrapa rutorna och borsta av bilen. Nå ja, det var inte så jobbigt!!
Nu var det tid att köra hem oxå. Det var ju lite värre kan jag säga.
Visst man e ju trött efter 10 timmars nattarbete coh sen ska man koncentrera sig på körningen i sådant väder..
Ja hem kom jag efter jag kört in om har inhandlat en snöskyffel. Jag var ju tvungen att komma in till dörren oxå.
Det är nu jag saknar min privara snöskottare ;)



Så jag fick göra jobbet själv!!!
Så nu e jag ganska pigg..

Jag tog ett kort på plommonträdet i trädgården. Jag tyckte snön låg så häftigt på grenarna..



Nä jag får gå och lägga mig. Hoppas på lite sömn så jag kan vara människa sen..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela