nataliesdagar

Hur blev kvällen..

Publicerad 2009-07-29 21:37:19 i Allmänt,

Hur bev då kvällen.. Jo.. Jag fick besök av Jane när hon skulle hämta luftmadrassen. De ska iväg i helgen så dom behovde något att sova på :)
när jag hade käkat så begav jag mig hem till dom och småsnackade lite. Hon drog fram ett familjespel. Rummikub. Det är väll mer för större barn och vuxna. mycket roligt spen. Man får verkligen tänka till och mer än en gång. Det blev lite vin och chips med tillbehör till det.
Nå ja.. efter 3 runder var av jag hade vunnit två så var det dax att gå hem. De skulle ju upp och jobba imorgon.

Men jag får ju inte glömma och berätta att jag gosade med deras små kattungar oxå. Helt underbara och mysiga. Jag säger bara att det är väll tur att jag är lita smått alergisk mot katt (P är mer allergiska än jag) annars hade vi haft en hemma om typ 9 veckor.
Man blir ju bara så sjuk av att se dem och tala inte om när man får upp dom i famnen.. Kolla in detta...





Jag vill ha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela