nataliesdagar

Dax igen!!

Publicerad 2009-06-30 13:18:28 i Allmänt,

Jobba igen.. Ibland önskar jag att jag kunde gå ner i tid på jobb.. Visst skulle jag kunna det.. men klarar vi det ekonomiskt.. Det är tankar som ofta kommer.. Jag tycker det vär väldigt roligt på mitt arbete. Man vet aldrig vad som väntas en när man kommer dit. Har vi fullt upp eller är det lite lugnare.
I sådana tider som nu, sommar och sol, vill man vara mer hemma. Jasmin har sommarlov och jag vill ju ägna tid till henne. För tiden går ju så snabbt.
Ja men kan ju drömma bort men så vaknar man och man är tillbaka i verkligheten. Då var det ju snart dags att sticka iväg till jobb. Phu....

När man väl är där så tänker man inte så mycket på annat..

Han en mysig dag i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela