nataliesdagar

Sol sol och åter sol...

Publicerad 2009-06-29 21:14:54 i Allmänt,

Det är ju bara så underbart med vackert väder.
Vi hade svårt att bestämma oss igår. Ska vi till badet eller stranden. Patrik ville till stranden och jasmin ville till badet, för där fans ju en trampolin.
Det blev stranden. Inte i överdrivet långa timmar, men en lagom stund. En del som mycket bad och lite fika på det.

Jag och Jasmin gick längs strandkanten och letade snäckor, hittade även maneter. Lite läskiga ;) tyckte Jasmin. Snäckorna skulle hon ha till dekoration, men till vad vet jag inte.
När vi väl bertämde att vi skulle hem, så packade vi ihop våra saker och tog oss till bilen. Hemfärden slutede så här.....           

hon var super trött..... Syns va!!!!

Lite senare på eftermiddan så blev det mer bad hemma hos Tuva.

Efter jobb idag så åkte vi hem till moster Lena. Där blev det lite mer bad... rättare sagt mycket mer bad.   

     

Det ser ganska mysigt ut..Jag var så feg.. Det var ganska kallt. Tyckte jag.. Jag hade ju badkläder med mig men jag valde att stanna uppe :)
Efter en dag med mycket arbete, matlagning och trevligt sällskap hos Moster Lena så sitter vi här i soffan och myser..
Ha en underbar kväll alla!!! Kram

Kommentarer

Postat av: Anna och Elias

Publicerad 2009-07-01 10:43:38

Så ni har invigt poolen hos min mamma? Mysigt!

Hoppas ni kan komma snart igen och bada med mig och Elias...han älskar vatten med och är så söööt i sin lilla våtdräkt.

Vi kommer på måndag morgon!

KRAM TILL ER ALLA TRE!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela