nataliesdagar

Oj oj oj!!!

Publicerad 2009-11-28 20:29:34 i Allmänt,

Vad tiden går snabbt. Nu har vi bara 2 nätter kvar i  lägenheten.. Det känns lite konstigt. Jag vet igentligen inte vad jag har och vänta mig. Verken P eller jag har bott i hus tidigare. Eller ja.. Ett hus med lägenheter men aldrig ett eget hus.
Jag satt här framför datorn och tänkte lite.. Då sa jag till P. Hus ska jag göra om det börjar åska och du är och jobbar. Då vill jag bara säga att jag är livrädd för åska. Hur ska jag klara av detta???
Jag får väll gå i terapi eller något ;)... Här i lägenheten har jag dragit ut alla kontakter från uttagen, men i ett helt hus...

När det gäller lägenheten så är den fortfarande inte såld. Men enligt mäklaren värkar det vara på G nu. Han har några som är väldigt intreserade. Jag vågar inte glädjas än för att det är ingen som har lagt något bud än. Men jag håller tummarna som bara den.. De är snart blåa ;)

Nu är det dags att återgå till Robinson Karibien!!
Ha en underbar lördagskväll.. Det har jag i ett hem fullt av kratonger..
Kram på er!!

Kommentarer

Postat av: Annika och Mats

Publicerad 2009-11-28 21:52:35

tjoho..

satt just och tänkte messa dig och fråga hur det gick med lgh. Men räckte jag slog en titt här..=)..

Håller tummarna för er!!..

Ang åskan.....öronproppar och in under täcket..=)....

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela