nataliesdagar

Energi...

Publicerad 2009-09-25 12:10:03 i Allmänt,

Vart tog den vägen???
Jag känner att det har varit så mycket nu.. Hus.. fotoografering och allt som ska förberedas inför detta..
Men även människor som är energi slukare.
Men energi är nu slut. Jag känner mig trött, frusen, ont i huvudet och bli ledsen för mista lilla..
Nej!! Jag är inte gravid om du tänker det..
Jag känner att jag skulle behöva ladda batteriet. Jag tror att väggen är ganska nära.
Jag aktar mig för den..
Jag orkar inte så mycket längre, just nu!! Vill bara sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela