nataliesdagar

Hundpassning..

Publicerad 2010-04-06 20:19:05 i Allmänt,

Veckan innan påsk så var vi hundvakt till 3 hundar. 3 helt underbara hundar. Deras familj hade åkt till New York. De ville ha sååå mycket mys så att vi kunde knappt mysa med varandra. Allt mys gick till hundarna..





Så fina va??
Men nu vet man hur uppbunden man blir av att ha hund. Vi har funderat mycket på att köpa en hund.. Så det är ju bra att kunna passa någon annans hund för att prova på. Man ska ju verkligen tänka till mer än en gång.
Men när dessa fina varelser åkt hem så var det såååå tomt och tyst :(

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela