nataliesdagar

Helt ortoligt.

Publicerad 2010-12-30 23:18:11 i Allmänt,

Imorgon är sista dagen på detta året. Helt otroligt. När man tittar tillbaka så undrar jag var detta år har tagit vägen. Vad har man gjort och vad har hänt..
Men jag känner att det har varit ett bra år. Avslutas fint med mycket snö :) Jag vet att det är många som avskyr detta väder.. Sitter jag och skriver att jag tycker om snö..Men i själva verket så just nu har vi förvisso mycket snö men just nu denna kväll så är det underkylt regn och jag är glad att vara i soffan med en sovandes dotter brevid mig och vinglaset uppfylt med rött vin.



Prinsessan min sover så gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela