nataliesdagar

Julen är över!!

Publicerad 2010-12-30 22:44:53 i Allmänt,

Vad har nu hänt under julen.. Jag har jobbat och jobbar och åter jobbat.. Känns det som..
Vi firade jul både lillejulafton och julafton sen gick jag på och jobbade julaftons natt.. Jag säger bara fy vilken natt.. Hoppas jag slipper vara med om en sån natt igen.

Jag fick en del julklappar som jag önskade mig och några överraskningar. Alltid lika roligt att öppna paket.. Man känner sig som barn igen. Jag hoppas att övriga familjemedlemmar också är nöjda med sina julklappar.

En liten julhälsning från hela familjen......



Ett kort på halva familjen men fint blev det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela