nataliesdagar

Funderar och njuter :)

Publicerad 2010-02-24 22:21:12 i Allmänt,

J har lagt sig för natten. Förvisso väldigt sent, men det är ju sportlov.
Själv sitter jag och funderar över om jag ska gå och lägga mig. Jag ska upp 05.40. Hade velat ha sovmorgon.
Men jag ska först äta upp mina vindruvor. Jag har fått tag i en ask söta vindruvor. Helt underbart gott.
Finns det någon godare frukt nu igentligen.
Jag älskar oxå Apelsiner. Men jag har fått tag i många torra. sitter man och har gjort ett otroligt jobb med att skala en stor Apelsin. Man vill bara smaska i sig den..... Så är den torr... Uscch...
tacka vet jag mina Vindruvor :)

Natti natti.. Nu blir det sängen..

Kram

Kommentarer

Postat av: Sofia Sandell

Publicerad 2010-02-26 21:58:37

Hej Natalie.

Såg inne på Marie W`s Facebook att hon hade dig där, o då genast var jag bara tvungen att gå in på din sida o titta o läsa lite.. oj, va längesedan de var jag såg dig.. så fin din familj e.. söt flicka du har me... hoppas att allt e bra med er? men de ser så ut ju..hihi :)

Ville bara kika in för att säga hej...

hade varit kul o höras eller träffas en dag kanske?

kram / Sofia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela