nataliesdagar

Öppet hus!!

Publicerad 2010-02-22 21:40:03 i Allmänt,

Förra veckan hade Jasmins klass öppet hus. Alla tjejerna hade med hjälp av Carina övat in vissa bokstäver från Majas Allfabet. Varje bokstav har en sång. Tjejerna var olika människor, djur eller blommor. De var så söta. Jasmin var Pelle Prins. Helt otroligt vad duktiga de var. Vilket underbart jobb Carina och töserna och töserna har gjort.





Ja.. Hon har peruk på sig. Jag kände knappt igen mitt eget barn...



De hade även en liten utställning av bakverk som de hade gjort i lera och målaat dem. så fantastiskt fina. Vissa av dem undrade man om de var riktiga.. Man fick gissa var de riktiga var....

  
                            

Fina va?


Kram

Kommentarer

Postat av: Paula

Publicerad 2010-02-24 09:42:36

Vilken fin blogg du har skaffat! Grattis till ert hus också då :) Kan du tänka dig att pojkarna fyller ett år nästa vecka? Helt sjukt!

Postat av: Paula

Publicerad 2010-02-24 19:52:14

På fredag är det exakt ett år sedan vattnet gick hos Niclas och jag skickades ner till er. Tiden har verkligen sprungit iväg! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela