nataliesdagar

Vad blir det till mat??

Publicerad 2010-01-29 20:13:39 i Allmänt,

Dagen ständiga fråga. Men idag så behövde jag inte ens tänka. Jag hämtade upp Sambon i stan efter jobb. Då säger han att han redan har handlat till middagen. Min första tanke är hoppas han har tänkt på att jag räknar pro points med viktväkratna. Men han hade verkligen tänkt.
Det blev Sushi..  Och han ver att jag mer än älskar detta. Jag skulle kunna äta detta 7 dagar i veckan, 52 veckor om året. Det är bara såååå juvligt gott.
Givet vil blev det ett glas vin till. Vi är ju barnlediga i helgen.










Kram

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2010-01-30 00:19:19

Ser gott ut mina fina vänner.

Skål på er!

kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela