nataliesdagar

Antikloppis

Publicerad 2010-07-17 19:15:13 i Allmänt,

När Patrik hade kommit hem den kvällen då Jasmin låg hemma i feber så passade jag på att ta lite tid tillsammans med min kära vän Anna. Vi åkte iväg till Katrinetorp. Helt underbart ställe med en massa antika saker. Men inte för min plånbok.. Givet vis tog jag kameran med mig.. Kolla in bara..











De skulle ha utställning dagen efter så vi passade på att ta en titt på konstverken..





denna soffa är klädd av gröna blad och blåklint.. Så vacker!



Betongstolar.. De såg ganska bäkväma ut!! Eller??

Ses snart!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela