nataliesdagar

Liten mysig tur till Ystad!

Publicerad 2010-07-23 09:45:52 i Allmänt,

I söndags när jag hade vaknat (hade jobbat natt) så tog vi bilen och körde ner till Ystad.
Prinsessan var hos sin pappa så det blev Jag och Patrik tillsammans med vännen J.
Vi gick nere i Ystads gågata och tittade lite. Där var ju tyvärr stängt i alla affärer,
men när vi kom ner till torget så hade de matmarknad. Ni skulle bara sett.
Jag har aldrig sett något liknande..



Detta var inget vanligt marknadsgodis.. Det var Fudge från England. 28kr/hg. .
Bitarna var ju inte små så man fick inte mycket på ett hg.









Burken till höger är en vanlig 750g burk.. Kan ni då gissa hur mycket där är i den stora?????

Innan der var dags att åka hemåt så tog vi en liten runda till stranden för att känna lite p vattnet.
Det var ganska skönt.



Glad sommar!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela