nataliesdagar

Alla årstider...

Publicerad 2010-06-17 22:43:54 i Allmänt,

..har sin charm. Något som jag vetklingen älskar med sommaren är våra fina svenska Jordgubbar.
De är ju bara så underbart goda. I början på veckan så stod de och sålde jordgubbar unanför city gross.
De kostade 50kr litern. Jag rycker det är ganska mycket. Men då får man njuta extra mycket och äta de röda gubbrna väldigt långsamt.
Men några dagar senare så hade de sänkt priset och då passade jag på...



Sååå ljuvliga sååå goda...mmmmm       Som jag njöt!! 
Jag tycker om att äta de med vanlijglass :)



Hur tycker ni om att äta era jordgubbar??

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela