nataliesdagar

sommarmorgon!!

Publicerad 2010-06-14 20:18:43 i Allmänt,



Jag tog mig i kragen idag igen och cyklade till jobb i morse. Det var vindstilla och bara helt underbart. Så vackert det är nu på morgnarna.. Sen är det ju oxå så att jag har en helt underbar cykelväg till jobb. Igentligen kan man bara cykla och njuta av naturen. Idag tog det 35 min men det var nog för att det var vindstilla.
Det som är så skönt när man cyklar är att man e pigg hela dagen på jobb.. Känner sig lite spidad... hehe!!
Jag har bara cyklat... inget annat..

Det har varit en bra dag på jobb.. Vi har haft en del att göra så tiden har gått snabbt. Men jag har ändå längtat efter att få cykla hem igen. Jag har saknat min familj otroligt mycket idag.
Kanske för att det har varit fint väder och jag vill bara vara hemma i min trädgård med familjen.

På vägen hem gick det lite snabbare.. Det var ju nedförsbacke som alltid... Men blir lite omtumlad efter alla kullerstenar som finns i Lund...

Nu är det kväll och jag väntar på att sitta ner och mysa med min prinsessa innan jag somnar...

Ha en skön kväll alla vänner :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela