nataliesdagar

Söndags morgon

Publicerad 2010-03-14 09:17:22 i Allmänt,

och jag är ledig. Jag har mölighet att sova nästan hur länge jag vill. Men vad händer.. Klockan 06.17 vaknar jag.. Vänder mig och och slumrar till. Tycker ändå att jag har sovit länge när jag vaknar nästa gång och kollar på klockan.... 06.20.
Ahh va fan.. Jag har sovmorgon. Vänder mig igen slumrar till och vaknar igen och kollar åter igen på klockan 06.32.. Nä nu få jag väll gå upp.. God morgon tuppen... Jag är oxå vaken.
Nu är klockan 09.14 och sambon ligger och sover som en stock...♥

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela