nataliesdagar

Vårtecken och förkylning!!

Publicerad 2010-03-18 10:52:17 i Allmänt,

Hör detta ihop igentligen?? Det är något att fundera på!

Jag har iallafall legat hemma i soffan med en dunder förkylning. Större delen av dagarna har gått åt till Ipren, Nässpray och papper att snyta sig i. En varm filt och vår sköna soffa. Här har jag kurrerat mig.
Man känner sig inte så mycket som människa i detta läget.

Under tiden så har ju våren tagit fart utomhus. Det har varit ganska kallt på morgonen när jag har gått med J till skolan. Man får ta regält med kläder på sig. När det är runt luchtid så var ju solen framme och det såg ju så underbart ut ute. Men jag har legat kvar i min soffa och snörvlat..

I morse (när jag nu känner mig piggare) tog jag kameran med mig, när jag skulle lämna J på skolan. Allt för att visa er vad jag har hittat i mina rabatter ♥




Många vårkramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela