nataliesdagar

Första Discot!!!

Publicerad 2010-05-30 21:25:44 i Allmänt,

Jasmin har varit på sitt första disco. I fredags så hade klassen disco i gympasalen i skolan. Jasmin har varit så förväntansfull. Hon har ju aldrig varit på disco tidigare.
Jag och Patrik var ju där tillsammans med några föräldrar och hjälpte till att hålla i några lekar. Så vi fick ju se när barnen kom. Sååå fina de var. En av killarna var uppklädd med flugar och kostym. Det var bara så gulligt.

Innan vi skulle gå till discot så var det så kul att se Jasmin här hemma. hon skulle prova ut kläder och sminka sig. Så mycker ståhej innan vi kom iväg...

Kolla in resultatet ;)



Vilken tuffing va??

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela