nataliesdagar

Kolla in!!!

Publicerad 2010-05-18 08:38:42 i Allmänt,

I fredags hade vi en god vän här hemma. Han är super duktig och mycket intresserad av foto.
Han är grym på att ta bilder.
När han kom hem till oss så möblerade vi om i vardagsrummet och monterade upp hans grejor.
Det blev som en fotostudio här hemma.
Jag tycker det är roligt att stå framför kameran men det är inget jämfört med Jasmin och hans dotter. 

                             



Jag väntar spänt på att se resten av bilderna :)

Jag lovar att dela med mig så ni oxå får se :)
Kram

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2010-05-18 23:16:36

spännande...=)....

kram

Postat av: anna

Publicerad 2010-05-19 23:46:31

Liteavis är jag allt på dessa fina bilder, synd att vi inte kunde vara med.

Tack för idag gumman.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela