nataliesdagar

Vilket regningt väder!

Publicerad 2010-11-12 10:00:51 i Allmänt,

Det har varit en bra natt inatt.. Jag har fått sova mycket. Var uppe med Elvis vi 01-tiden, nästa gång han ville ut var inte förän vid 05-tiden. Han är duktig.. Men när klockan var 06.10 så ville han inte sova längre. Kissningen vid 05 tog sambon.. Så jag ska inte klaga på denna natten.
Min fina prinsessa gick oxå upp när jag och Elvis gick upp. Vi satt och mös i soffan.. Det blev även frukost i soffan framför tvn. Ingen ovanligt här hemma på morgnarna.

Tiden sprang iväg och det var dags att lämna fröken på skolan. Precis som alla andra fredagar så har de simning och precis som alla andra fredagar så glömmer vi simväskan. Så det var bara för mig att gå hem igen. Efter jag lämnat grejorna så tog jag mig en lång rask promenad. Det var ju inte det bästa vädret. Regnade och blåste regält. Men hemma nu och det var otroligt skönt.



Nu blir det lite hemma mys sen är det dags att köra till jobb..


Kommentarer

Postat av: marie

Publicerad 2010-11-14 10:53:40

hoppas du haft en fin helg!

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela