nataliesdagar

Blir inte alltid som man tänkt sig!!

Publicerad 2010-10-10 20:14:13 i Allmänt,

Tjejmiddagen som jag sett fram till i över två månader blev inte av. I fredags eftermiddag när jag satt i soffan och funderade på vad jag skulle ha på mig, vilket sorts vin jag skulle ha med mig men även vad jag skulle handla som en liten gåva med mig. Så plötslift piper det till i telefonen. Ett sms!!! jippi! Jag älskar sms!! Det var från värdinnan.. Hon hade blivit sjuk. Väldigt tråkigt. Så synd om henne. Jag ringdde upp henne för att be henne krya på sig. Stackaren!

För min del blev det släktkalas. Det var väldigt trevligt men jag hade ju hellre gått på tjejmiddag. Det blir inte alltid som man tänkt sig.

På kalaser blev der kasslergryta med ris och sallad. Efterrätt blev det äpplekaka och vaniljvisp. Super gott.

Idag har det varit en helt vanlig söndag. Vilket är innbandy träning på förmiddagen och simning på kvällen för dottern. Innebandyträning och jobb för sambon och för mig har det varit söndag. Alltså följa dottern till aktiviteterna.
Nu är det kväll och kaffet står på bordet och Ensam mamma söker börjar om 5 minuter.. Så nu är det bara jag som ska slänga mig i soffan.

Ha en superskön kväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela