nataliesdagar

Hårstyling :)

Publicerad 2010-10-08 17:47:40 i Allmänt,

Helgen består av tjejmiddag och kalas.. Båda är på samma dag och samma tid! Så det innebär att vi får dela på oss. Jag går givetvis på tjejmiddagen... hehehe.
Så idag var det ju bara till att åka ut till Nova Lund och fixa present till Sambons svåger. Vi visste på ett ungefär vad vi skulle köpa. Samtidigt var det ju skönt att komma ut och gå lite i affärerna. När vi kommer in på Nova så är det uppsatt en massa rosa ballonger överallt. Jag förstod väldigt snabbt att de skulle ha en Rosa helg.

På Nova så hade frisförer från SKULT byggt upp en scen där de hade ca 9 stolar och massor av tjejer som skulle styla kunder somskänkte pengar till bröstcanserfonden. Pengar skänkte jag och stylad blev jag.....



Själv blev jag väldigt nöjd. Medans jag satt i frisörstolen så bara njöt jag. Eftersom jag har väldigt tjockt hår så är det inte så lätt att få till det själv hemma. Men ni ska veta att det var super skönt när de håller på och "pilla" i håret. Jag skulle kunna gå till en frisör varje dag som kan fixa till håret endast för att det är mysigt :)

Detta blev ett lite längre inlägg.. Så jag lär väll ha skrivkramp i vänsterhanden imorgon.. hehe.. Lite pekfingervals blir det med högerhanden..

Ha en riktigt skön kväll.. Här ska det blir mat från pizzerian (de har sååå god sallad) och Idol som väntar :)

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2010-10-08 23:17:10

Supersnygg som alltid..... kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela