nataliesdagar

då var det gjort!!

Publicerad 2010-09-30 12:10:47 i Allmänt,

Så nu sitter jag här hemma och är lite seg.
Det gick inte riktigt som planerat.
Det var meningen att jag skulle få en plexusblokad och gå igenom operationen vaken.
Men blokaden tog inte som den skulle så jag blev sövd. Men det var ganska skönt att sova.
 Dóktorn tyckte det var mycket trångt för nerverna i handleden så det tog sin lilla tid där.
 Men i armbågen gick det lite lättare för där fanns lite mer plats :)



Känner mig en aning seg och har ganska ont. Jag fick ju komma hem samma dag.
Så nu har jag 6 veckor framför mig att vara hemma.

När jag kom hem hade jag fått blommor at svärföräldrarna :)



♥♥♥ Men även an underbart vacker bukett av sambon och dottern ♥♥♥




Jag älskar min familj och mina vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela