nataliesdagar

Vilken Jul!!

Publicerad 2011-12-25 19:18:00 i Allmänt,

Det finns inget bättre än att fira jul tillsammans med alla nära och kära. En sådan fantastisk julafton hade jag detta år. Nästan hela släkten var här. I vårt hus så var vi 17 personer och när tomten kom så blev vi en mer. Åt och drack gott gjorde vi hela dagen.
Vi började klockan 12.00 med sill lunch och sen fortsatte det.. Kändes som att vi gjorde inget annat än åt ;-)
Till Kalle så blev det lite god glögg som serverades och sen kom ju faktiskt farbror tomten. De två älsta barnen hade gått och skrivit upp alla de vuxnas namn på en lapp för att sen kunna se vem som var tomten.. Men när tomten var här så var oxå alla vuxna på lappen oxå här. Hmm Vem var då tomten??? eller finns han på riktigt?? Ni skulle sett som de satt och funderade på denna kluriga sak:-)

Tomten lämnade många paket till både barn och vuxna. Alla blev glada och nöjda..
När alla paketen var öppnade så var det dax för den varma maten att serveras. Alla åt och tyckte det var gott. Vilken tur..

Själv tog jag några runder med Elvis när jag kände att det var för mycket stök här hemma. Hämtade lite krafter och det kan jag säga att det behövdes. Ut och skingra tankarna lite och känna lugnet, ladda batterierna inför resten av kvällen.

Några foto..


Slappande till kalle!!




Snacka om att bli lycklig över detta jätte ben :-)





Det var en helt fantastisk jul. De sista gästerna gick redan vid 21.30 tror jag klockan var. Inte så lång tid efter så somnade jag.. Kanske inte så konstigt ;-)

Hur var er jul??

Kram NAtalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela