nataliesdagar

Saknaden börjar bli stor!!!

Publicerad 2011-02-28 20:53:40 i Allmänt,



Efter våren alltså!!!
Nu är jag så trött på kyla, minusgradet och alla dessa kläder.
Jag vill börja kunna cykla till jobb utan att frysa vissa kroppsdelar av sig.
Jag vill ha vårkänslor och känna det sär pirret i magen som jag brukar känna när våren kommer.
Se solen lite softare och inte minst så vill jag se alla vårblommer i trädgården. Ja de som kommer till att komma upp, de som Elvis inte har ätit upp. Jag vet att jag inte kommer att se några roser på mina rosenbuskar.. Elvis har ätit upp alla knoppar..
Jag är inte glad på honom!!!!

Jag hoppas på mer sol imorgon för imorgon är det ju dax för våren..  Den 1 Mars!!!

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-03-01 13:01:10

Längtar med!!...skall bli så härligt med vår....gröna knoppar....blommor....skall bli underbart..... kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela