nataliesdagar

Slapp dag idag..

Publicerad 2011-02-17 23:36:22 i Allmänt,

men det får man ha ibland. Jag har jobbat några nätter nu och inatt så hade vi jätte mycket att göra. Jag kom inte ifrån jobb i tid så jag kom inte i säng förän närmre 9 tiden. Gick upp sen vid 13 tiden för att slänga mig i soffan och där har jag legat nästan hela dagen. Jag har inte orkat göra någon mat ellet något annat nödvändigt.
Snäckan följde med en kompis hem efter skolan så vid halv åtta på kvällen hämtade jag henne.'

Hon ligger och sover gott i sin säng nu medans jag sitter här och känner mig mest ensam..
Mannen är snart hemma. Han slutar vid midnatt, så jag får snart sällskap. Men det är snart dax för mig att krypa till kojs eftersom jag ska upp och iväg med snäckan till skolan.


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela