nataliesdagar

Då var denna helgen över!!

Publicerad 2011-01-30 23:08:08 i Allmänt,

Jag har jobbat och jobbat!! Jag har även insett meningen med livet på morgonen.. Meningen med livet just då är att SOVA :-)
Det har varit två nätter där vi har haft fullt upp att göra. Jag har varit otroligt trött när jag har kört hem.
Tur att jag har haft en arbetskamrat med mig så vi har snackat hela vägen hem. Lite piggare blev man av det  men jag har somnat innan jag har lagt huvudet på kudden.
Dunder förkyld har jag oxå varit. Börjar kännas bättre :-)

Idag har varit som en vanlig söndag.. Varit med snäckan på simningen och solsidan på tvn nu ikväll. Efter det så tog jag och Madde och Anna en riktig powerwalk. Det kändes skönt..men kallt!

Nu kallar sängen..Imorgon är det dags för VV. Helgen har inte varit rolig men jag har skött mig väldigt bra i veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela