nataliesdagar

Underbara ledighet :-)

Publicerad 2011-01-27 21:18:06 i Allmänt,

Idag har jag haft en underbar ledig dag. En dag där jag inte har gjort så mycket nyttigt men ändå mycket nyttigt. Efter jag lämnat snäckan på skolan så gortsatte jag en liten runda med Elvis. När vi kom hen så blev det mysfrukost nr 2. Jag kröp ner i soffan och chattade lite med fina Anna. Jag gick bort till henne en sväng och fick krama om hennes sjuka dotter lite :-)
Under en kopp kaffe så babblade vi lite och Elliot (den lilla sjuka stackaren) satt och mös i mitt knä.

Hem igen och mös´ner mig i soffan. Förkylningen bröt föresten ut på mig.. Är lite hängig...

Väl mer krupen i soffan så fick jag sms från Madde. Vi skulle träffats i morse men hennes natt såg inte ut som vanligt så hon behövde sova lite. Nu var hon pigg och ville ta en promenix.. Visst, upp från soffan och ut igen :-)

Det blev en liten runda som avslutades på Ica. Jag hämtade ut mitt paket från Ellos med lite REA varor i :-) Det blev en tunika, två tunnare cardigans och en sport bh. Sen var det ett erbjdande som innehöll 2 kaffe muggar med ovala fat till där det fick plats både muggen och det man vill ha till kaffet.
Jag älskar REA!!!

Nu äntligen kväll.. Snart dax för att dyka ner i min kudde. Ska bli skönt.

Men jag har haft lite egentid i badet.. Filat fötterna och bara tagit hand om mig själv. För en gång skull så fick jag sitta där själv :-) I Like!!!

Vi får se hur familjen mår imorgon!! Snäckan hade ont i magen och mådde lite illa nu ikväll så jag hoppas det är över tills imorgon. Min förkylning kan oxå vara bättre tills imorgon. Jag håller tummarna :-)

Natti natti!!!

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-01-28 21:30:26

Men ååååå, det kunde du sagt att du mös,

då hade jag inte dratt ut dig juh;op

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela