nataliesdagar

Semester :-)

Publicerad 2011-07-25 10:45:52 i Allmänt,

Då var det äntligen semester :-) och jag ska bara berätta att detn har varit väldigt efterlängtad. Vår semester börjar med renovering av trappen och en vägg på ovanvåningen.
Annars har vi inte planerat så mycket. Vi ska en sväng till Ivö camping och en runda upp till Göteborg och gå på Liseberg. Samtidigt tänkte vi kolla på Lotta på Liseberg. Snäckan älskar ju allt vad allsång heter.

Men vi börjar semestern med molningt väder men uppehåll. Så jag hoppas att solen kan tränga sig förbi något på dessa fyra veckor. Det kanske inte blir någon solbränna men uppvilad blir man förhoppningsvis.

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-07-31 22:18:05

hej stumpan...

Ha nu en underbar semester...

jag har två jobbenätter kvar...sen så....

sen åker vi den 13de....två härliga veckor i solen...

skall bli gott...

ha det underbart kramis..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela