nataliesdagar

Dektektiver!!!

Publicerad 2011-06-21 22:28:13 i Allmänt,

Idag har jag varit ledig, vilket har varit helt underbart och behövligt. Jag tror att min mage börjar säga ifrån att inte stressa. Jag tycker själv inte att jag stressar men kroppet säger ifrån. Jag tror jag har fått magkatarr.
Han en ortolig smärta i övre delen av magen och mår illa. Igår gick jag till Apoteket för att handla Omeprazol. Men jag tycker inte att det funkar bra. Fortfarande ont Aj ajaj...

Denna dagen har gått åt att umgås med min kära vän och hennes dotter. Frya tjejer som åkte till Malmö Museum för att spentera lite tid. Vi gick även in om Malmö Tekniska museum eftersom där fick barnen leka dektektiver men hjälp av LasseMajas Dektektivbyrå.



Super kul och tjejerna fick vars ett Dektektil ID.

När vi väl kom hem så blev det fika hon fina Anne :-) Mums.. ;-)

Dags att förbereda sig för jobb imorgon. Är det fint väder så cyklar jag. Jag behöver det!!

Ha en skön kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela