nataliesdagar

Nästan en vecka sen sist...

Publicerad 2011-06-29 21:03:09 i Allmänt,

... jag var här inne. Har haft en del att göra!!
Men en uppdatering skulle inte skada...
I torsdags var jag på ett nytt extrajobb. Ganska trevligt. Lite extrapengar för att kunna unna sig det där lilla extra.
Kan även användas till semestern. Har föresten ingen aning om vad vi ska hitta på då! Men vi får väl ta dagarna som de kommer. Det är ju nästan det bästa med semester..

Det har ju varit midsommar oxå. En av de bästa i mitt liv. Jag kommer inte ihåg när jag hade så trevligt på en misdommar sist.
Vi var hemma hos finaste Madde med familj och träffade en massa vänner till dom. Super trevligt och avslappnat var det och de flesta. Jasmin trivdes och hade jätte roligt även om de barns som var där var betydligt mycket yngre än henne!





Något lurt på gång!!!!



Här e en liten prinsessa som bara ÄLSKAR vatten!!!!

   

En del snapps blev det men inte i min smak. Jag fick smaka på något som var betydligt mycket godare!!



Strawberry Daiquiri Jag säger bara Muummmmmss!!




Bättre midsommar kunde vi inte haft. Kom hem sent på kvällen och somnade som en stock.. Men jag kände av att jag hade fått i mig ett och annat glas vin och någon drink..

Ni får ha en skön kväll så ses vi snart ;-)




Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-08-02 05:53:34

Du är så himla fin på detta kortet i detta inlägget.... kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela