nataliesdagar

Bara för söt!

Publicerad 2011-11-28 21:59:58 i Allmänt,

Jag bestämde mig för att hälsa på Sandra och mitt gudbarn Anton idag, de har utökat familjen med en ny familjemedlem. Lille Blixten har flyttat in hos Sandra och Anton. Blixten är en liten chiwawavalp.
Hemma hos sandra blev det lite te och kaka men framför allt mycke snack om allt mellan himmel och jord. Sist vi sågs så var det när Anton fylde år i somras så vi hade en del att prata om.

Nu ikväll följde de med mig hem och åt middag med mig och resten av familjen. Blixten fick hälsade på Elvis och de var väldigt söta ihop.
Efter köttbullar, potatismos, brunsås och lingon så körde jag vännerna hem.
Det väntades storm sa väderkillarna på tvn i morse och nu när jag har kommit hem så säger jag till alla att stanna inne. OMG vad det blåser...

Lite bilder från kvällen..











Elvis tycket Blixten var riktigt skojig att leka med.. Blixten är liten men riktigt tuff :-)

Har en skön blåsig natt ♥

Kram Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela