nataliesdagar

Ullared

Publicerad 2011-10-31 20:38:30 i Allmänt,

Dit skulle jag kunna åka minst en gång i månaden!
Men igår åkte jag och Madde dit och shoppade loss ordentligt. Madde hämtade upp mig tidigt på morgonen. Båda var vi pigga och så förväntansfulla nästan lite speedade. Jag fick handlat många julklappar vilket var meningen med mitt besök på Gekås. Lite till hemmet och till sambo, bror, mamma och pappa. Till mig själv blev det en skjorta några trosor och lite hygienartiklar.
Det blev ca 4,5 tim effektiv shopping och en mycket trevlig utflykt.
Några bilder.... 





Kram Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela