nataliesdagar

Gäsp........ Go morgon!!!

Publicerad 2012-08-27 05:30:55 i

Klockan 04.00 ringde klockan. Jag lovar att det inte var lätt att få upp Jasmin och tala inte om hur det är att hålla henne vaken nu.
För att ge henne något att se fram mot så ställde jag mig och bakade bröd så hon kunde få en lyx frukost. Vem vill inte ha det !!!

Så nu kl 05.15 så tog jag ut brödet som hon nu mumsar på. Det blev lyckat.
Om ca en timme och tjugo minuter så går bussen. Jag hoppas tiden går snabbt.

Ha en fin dag. Kram <3

Kommentarer

Postat av: Cicci

Publicerad 2012-08-27 08:36:29

Oj oj vad snäll du är :-) hoppas det går bra idag! Kram

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2012-08-28 12:22:45

Vad gott med hemma bakat bröd! Själv är jag så dålig på sånt!

Sv: Ja ibland behöver man lite inspiration och då är sånt jätte bra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela