nataliesdagar

Kvällsmys!!

Publicerad 2012-02-28 19:25:25 i Allmänt,

Det har blivit en del gjort idag. Efter träningen så var det tid för att göra av med lite pengar.. Inte lite utan mycket pengar. RÄKNINGAR!!!!! Alltid lika tråkigt, men skönt när det är gjort.
Lite tvätt, målande, långrunda med hunden, bakande och laga mat. Det är ju tur att jag har varit ledig idag.

Nu efter läxläsning med Jasmin så har jag hamnat i soffan med datorn i famnen och njuter av en kopp Tassimokaffe, denna gången blev det.....


inte helt tokig. Mer åt det beska hållet men är god.

Ni får ha en underbar kväll och jag hoppas på lika många plus grader imorgon. Har varit så ljuvligt skönt idag and I love it <3

Bamsekram till er alla :-)

Kommentarer

Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Publicerad 2012-02-29 00:14:53

Kikar in på din mysiga blogg och lämnar lite tassavtryck att jag vart här :)

Händer det nått speciellt idag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela