nataliesdagar

Glad Misommar <3

Publicerad 2012-06-22 12:57:43 i Allmänt,

Då var det dags för midsommarafton idag och vi har lyckart att få en regning förmiddag. Vi får se hur denna dagen fortsätter när det gäller vädret. Vi ska fira eftermiddagen och kvällen här i byn och det kommer inte bli så sent för min del eftersom jag ska upp och jobba imorgon bitti.
Jag och Elvis har suttit och njutit av när regnet slår på uterums taket.. Så rogivande så han nästen somnade..

Jag har inte uppdaterat bloggen på ett par dagar. Men det är så att min bloggapp vill inte fungera. Blogg.se håller på att fixa och dona med en massa saker så just nu funkar den inte. Hoppas den snart kommer igång. Jag sköter ju en hel del inlägg via telefonen.

Kosten har funkat jätte bra dessa dagar oxå. Känner abstinensen efter socker men jag har lyckats än så länge. Det blir som jobbidagst efter kvällsmaten. Då är ju suget som värst. Undtar hur många veckoer det ska ta tills det är över??

Det är så skönt att både jag och sambon gör detta ihop. Han uppmuntrar mig och stöttar mig jätte bra.. Jag hoppas han känner lika dant tillbaka :-)

Nu är det dags att fixa till lite grejor här hemma och sig själv..

Glad midsommar önskar jag er alla <3

Kram Natalie

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela