nataliesdagar

Söndags sovmorgon!!

Publicerad 2012-06-24 11:34:50 i Allmänt,

Äntligen fick jag min sovmorgon. Men då skulle min far ringa och väcka oss. Det är sååå typiskt när man för en gång skull kan ligga lite extra länge i sängen.
 
I gårkväll så hade vi lite gäster.. Mamma,pappa, per och en vän till honom sen Michel (min lillebror)bjöd hit en vän. Så vi blev totalt 9 pers som åt grillat men pommes, sallad och sås. Jag och Patrik hoppade över pommesarna.
Till efterrätt är vi jordgubbar och vispgrädde... Mumsigt.
Det är så att vi skulle ha en liten avskedsmiddag för min bror som nu på morgonen åkt till Bahamas för att jobba i 6 månader. Jag kommer att sakna honom.
Min bror är Elvis största kärlek :-)
 
 
På tal om något helt annat så vägde jag ju mig i måndags och då gått ner 2,2kg.. Dags för vägning imorgon igen. Lite nyfiken är jag. Veckan har gått jättebra men jag ska erkänna att det har blivit jordgubbar med grädde ( inget socker i grädden) 3 gånger denna vecka.. Har heller inte motionerat så mycket.. Så jag förväntar mig inget stort resultat...
 
Idag blir det en lugn dag känner jag. Regnigt ute och jag vill igentligen bara krypa ner i soffan och dra en filt över mig. Men tvättmaskinen, diskmaskinen och damsugeren kallar :-(
 
Ha en bra dag mina vänner <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela