nataliesdagar

Galen dag!!!

Publicerad 2012-11-23 05:53:00 i Allmänt,

Då har vi instalerat oss hon Chris och Gina. två helt underbara människor. Jag bara älskar dem, man kan inte göra något annat. Chris är Annas kusin och bor i Howard Beach i Queens. Chris och Gina har två barn som är i åldrarna 3år och5 månader. Jätte goa och mysiga barn.
 
Igår gjorde vi chinatown osäker.. Jag fick prutat som aldrig förr och fick shoppat en del :-) Det var mycket att se och jag kan säga att det är precis som i filmerna.. Ni måste gå in på Annas blogg och läsa om vår galna dag www.homemadebyanna.blogg.se
 
Idag så åkte vi hem till Ginas föräldrar för att fira Thanksgiving. Vilka underbara människor som tar emot oss med öppna armar och vi fick smaka en del mat som ialla fall jag aldrig har testat. Men gott var det. Det var första gången som jag åt sötpotatis. INte riktigt min favorit men där fanns så mycket annat på bordet. Förätt, middag och efterrätt... Efter en trevlig eftermiddag och kväll där så kom vi hem och möttes av Annas andra kusin och hennes familj. Wow vilka människor... fulla av energi.
 
HAr ännu inte fått in bilderna i datorn men det kommer, jag lovar.
Nu är klockan 23.50 och vi har Black Fridag framför oss imorgon. Black Fridag är en dag där alla affärer har helt galna erbjudande. Det är värre än vår julrea i Sverige.. Så det gäller att ha armbågarna framme..
 
Så ni ska jag ladda inför morgondagen.. Glöm inte att kika in till Anna för hon bloggar oxå om vår resa..
 
Många kramar till er... Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela