nataliesdagar

Det gick inte så länge!!!

Publicerad 2013-04-17 13:10:16 i

Vaknade med mycket energi i kroppen idag.
Hade tid inbokat hos sjukgymnasten och där gick det bra. Fick ett stödbälte för fogarna som kändes bra.
Kom hem och satte igång tvättmaskinen, damsugade och plocka undan lite, en maskin tvätt till, diskade och sen pallade inte fogarna mer...
Så nu ligger jag i soffan och vilar upp mig tills familjen kommer hem...



Så hoppas jag att få lite mer gjort sen ;-)

Men en otroligt fin dag vi har idag.... Riktigt vår väder.

kram till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela