nataliesdagar

Go kväll i stugan!

Publicerad 2013-12-03 19:04:08 i Allmänt,

Vad har ni hittat på idag?
Själv har jag varit med dottern på skolan när hon fick sin andra vaccination spruta av tre. Det finns inget värre för henne än sprutor. Stackarn.
Efter det blev det föräldrar träffen på öppna förskolan. Patrik var enda mannen igen. Men det viste vi om och han gick dig för att han fick höra av tjejerna förra gången.. Nu när du vet att du var enda mannen så kommer du säkert inte nästa gång.. hihi.. Men han ville visa dem att han är inte blyg. Men dessa tjejerna är så härliga så han var hjärtligt välkommen :-)
Jag tror eller rättare sagt vet att jag har fått en del nya vänner :-) Vi pratade en del om Facebook...
 
 
Nu ska jag hålla kväll..
♥♥♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela