nataliesdagar

Hej igen :-)

Publicerad 2013-12-01 10:42:00 i Allmänt,

Ja det har varit lite bloggtorka här mellan varven. Inte meningen...
Igår var jag och familjen iväg på Nova Lund och shoppade lite julklappar och presenter.
Var inne på Cubus och hittade världens sötaste kofta till Inez i stl. 62.
Hon är hur söt som helst när hon har den på sig.
Vi lunchade där, blev en bakad potatis och köpte en frapino på Espresso House.
När jag kom hem så hade jag så otroligt ont i magen.
och jag som skulle gå på 30 års maskeradfest på kvällen. Gick inte så bra :-(
 
Men i natt ;-) Patrik tog Inez och gav flaska en gång kl. 22.00 och en gång 01,30. När klockan var 04,00 så kom han upp med henne få hon kunde få amma. Vilken lättnad för brösten kan jag säga. Men när hon skulle rapa så spydde hon upp all bröstmjölk. Hon var ju så proppfull så det var ju bara tvunget att komma upp.
 
Idag känner jag mig som en ny människa som fått sova flera timmar i sträck :-)
Idag blir det julskyltning i Lund och sen träff hemma hos svärmor :-) Hon hade lite farmor abstinens ;-)
 
♥♥♥
 

Kommentarer

Postat av: En plats i solen

Publicerad 2013-12-01 10:47:58

Vilken söt kofta :)

Svar: Tänkte jag ska ta ett kort på henne när hon har den på sig och lägga ut ikväll :-)
Natalie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela