nataliesdagar

Snackar för fullt!

Publicerad 2013-12-10 21:54:36 i Allmänt,

Idag var jag på fika hemma hos en av mammorna i mamma gruppen. Vi blev inte så många denna gången. Men det var super trevligt ändå. Så skönt att prata av sig om hur livet är där hemma med familjen och den nya familjemedlemen..
Rutiner och ikke rutiner osv



Det var inte bara vi mammor som snackade utan även våra barn :-)

Det blev en snabb hemgång för mig. Väntade besök kl 13.00 av bästa fina Annika. Hon är en väldigt speciell bän till mig. Vi har gjort mycket tillsammans och gått igenom en hel del tillsammans ♥
Alltid lika mysigt att träffa henne om det bara gått några dagar eller några år sedan sist :-)

Imorgon ska jag på julbord med jobb. Längtar till att få träffa kollegorna igen.

Men nu sover lite och stor så då får jag också passa på ;-)

♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela