nataliesdagar

Längtan!!

Publicerad 2013-07-01 21:05:15 i Allmänt,

Just nu känner jag att jag plågas av en otrolig längtan.
Har börjat drömma om spädbarn och hur jag njuer av att ha en bebis sovandes på bröstet.
Samtidigt vågar jag inte göra iordning för ett välkomnande till bebisen.
Jag är rädd över att något ska hända. Absolut inte orolig föt förlossningen utan mer vad som kan hända under graviditeten... Många känslor som jag inte kan styra :-(



Idag har dottern fixat kvälls fikan. Det skulle bli kladdkaka men blev chockad kaka..Super god :-)




Ha en super kväll...Nu ska jag fortsätta titta på Lotta på Liseberg :-)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela