nataliesdagar

Min dag är gjord :-)

Publicerad 2013-05-28 16:01:00 i

Jag trodde att denna dagen skulle sluta på samma sätt som den började, då vet jag inte vad jag gjort.Alla ni som har haft med Försäkringskassan att göra vet oxå att ofta är det klydd.Men efter jag hade pratat med dem i morse så gick allt super snabbt och de var hur trevliga som helst.Jag har gått och oroat mig för när utbetalningen skulle komma, mina räkningar och lån hos banken. Efter lite ärenden hos barnmorskan och fix på banken så kommer samtalet från försäkringskassan. Du får dina pengar till på torsdag! Jippi :-)Jag kan betala för mig och leva :-)Föresten så är det en magisk dag hihihi!Exakt 100 dagar kvar till beräknad förlossning för grodan :-)Tralla la la laa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela