nataliesdagar

Åhh maj gad!

Publicerad 2013-11-08 13:08:03 i Allmänt,

Nästan inget folk när vi kom. Men det tog inte lång tid innan där vimlade folk som myror i en myrstack.
Vi körde redan kl 06.00 för att komma ner de öppnade. Vi lyckades bra med den planeringen :-)

Inez satt i bärselen hela tiden. Hon var sååå duktig. Den lilla stunden hon var vaken så tittade hon runt med stora ögon :-)



Efter ytterligare ett mål mat i bilen så deckade hon igen. Det tar på krafterna att shoppa loss med mamma och pappa i Ullared :-)
Men det ska läras i tid ;-)

Nästan hela julklappslistan är färdig :-)

♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Mathias&Rebecca

Publicerad 2013-11-08 13:39:31

Ullared! Alltid velat åka dit :) Hoppas ni hittade fina julklappar! Ha en fin dag! :)

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2013-11-08 22:41:59

Fan vad jag är avis!! Skulle ju bett dig köpa dom där stora doftljusen! GOTT! :)

sv:Tack! :D

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2013-11-08 23:27:42

JA vi ska ju ses! :)

Fast jag vet inte vilken dag. Vad tycker du?

Måndag kanske? Så bjuder jag på kaffe och något till. Fast Isak kommer vara här med? Annars kan vi ta en annan dag när han är på dagis eller det kanske kvitta?

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-11-09 23:19:55

Jag vill också! Hur gick det att köra med.Inez?

Postat av: veronica

Publicerad 2013-11-10 23:02:43

Älskar Ullared! Hur gick det med att köra med Inez? Mira är inte så glad för att åka bil så jag tar nog en bussresa dit.

Svar: Det gick jätte bra. Hon sover mycket på fm. Hade henne i bärselen under tiden vi gick i varuhuset och hon sov och sov... Denna gången var det pice of cake
Natalie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela