nataliesdagar

Blandnade känslor och hockey dotter!

Publicerad 2013-11-15 21:18:00 i Allmänt,

Jag var hos mina föräldrar igår för att lämna lite saker. Då får min pappa en Tia atack så varade i ca 20 min. Jag ringde 112 och de kom ganska snabbt. Under tiden hade pappa återgått till det normala igen. De ville att han skulle åka med men envis som synden är denne man och han sa NEJ jag ska inte med....
Ledsen, arg och besviken på honom blev både jag och mamma.
 
 
Idag har jag varit hos grannen på mamma träff. Det var super trevligt och det var så skönt att höra att det inte bara är jag som...
... har ett barn som vill hänga på axeln för att vara nöjd
... vill ligga vid bröstet hela kvällen för att vara nöjd
:-)
 
Vi han kommit på att vår lilla tös älskar att titta på tv. Speciellt när det är hockey... hahaha
 
 
Nu ikväll lämnade jag stora dottern hos sin kusin på kalas och när jag kom hem så hade mamma ringt... Nu hade pappa åkt in med ambulans... Tia atack igen!!!
 
♥♥♥
 

Kommentarer

Postat av: pia nilsson

Publicerad 2013-11-15 23:56:46

Hur mår Clas nu?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela