nataliesdagar

Idag är ingen vanlig dag.......

Publicerad 2013-11-05 20:57:44 i Allmänt,

För idag blir Inez 2 månader :-)
Gud vad tiden har gått fort. Hoppas inte resten av mammaledigheten går lika snabbt.
Jag kan bara tänka tillbaka till Jasmin när hon var liten... och nu är hon snart 12år. Det har gått snabbt.
Nu ska jag njuta av varje minut jag får med detta lilla underverk. Jag har ju fått njuta snart i 12 år med storasyster så nu är det tid för lillasyster. Inez har turen över att hon har en storasyster som älskar henne över allt annat.
 
 
 
Älskade storasyster♥
 

Nu är det den vanliga skrikperioden på kvällen så jag får ägna mig åt Inez.
Kram till er alla
♥♥♥
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mathias&Rebecca

Publicerad 2013-11-05 21:07:21

Vilken sötnos och grattis får vi säga!! :) Ha en fortsatt fin kväll! :)

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2013-11-08 22:43:26

Söt hon är! :) Hur gammal är nu din stora flicka? :)
kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela