nataliesdagar

Im in love love love!

Publicerad 2013-11-04 13:28:18 i Allmänt,

Mina kläder från Me&I har kommit :-) och jag kan inte slita mig från dem. Yoga byxorna får jag inte av mig. De är ju bara så underbart sköna. Men det viste jag ju egentligen redan innan för jag har ett par i svarta från fjorårets kollektion.
 
 
Jag beställde även en blus och klänning också..
Blusen har jag provat men klänningen har där inte varit tillfälle än att använda. Klänningen är inte så bra att amma i.
 
  
 
♥♥♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: viktkamp

Publicerad 2013-11-04 15:23:06

Mys :) hämtade mina igår :) kram

Postat av: viktkamp

Publicerad 2013-11-04 15:48:57

Mys :) hämtade mina igår :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela